سوالات متداول

1- اگر مشکلی در دریافت محصول ( دانلود ) وجود داشت چه اقداماتی انجام دهیم ؟
چنانچه پس از دانلود محصول مشکلی در بازگشایی یا استفاده داشتید لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تمامی فایل ها توسط نرم افزار Winrar ورژن 5 فشرده سازی شده اند ، بنابراین اگر ورژن نرم افزار Winrar شما پایینتر از ورژن ذکر شده می باشد ، باید اقدام به بروزرسانی نرم افزار Winrar به ورژن 5 یا بالاتر کنید .
  • چنانچه مشکل از سمت شما نبود و به نظرتان رسید که اشکال از سمت محصول دانلودی میباشد، لطفا از طریق “راه های ارتباط با ما” سایت میکرونیک اقدام به بر قراری ارتباط نمایید تا توسط کارشناسان بررسی شود و مشکل پیش آمده مرتفع گردد.

 

2- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب کاربران کم شده باشد ؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

3- آیا پس از خرید محصولات، حق مالکیت محصول به کاربران داده می شود ؟
خیر، انواع محصولات میکرونیک ، تنها جهت مصارف شخصی خریدار می باشد و هیچگونه حق مالکیتی نسبت به محصول خریداری شده شامل حال خریدار نمی باشد و انتشار این محصولات به هر طریقی ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

4- پس از اینکه یک محصول را خریداری کنیم، چه مدت به لینک دانلود آن محصول دسترسی خواهیم داشت ؟

  • لینک دانلود تمامی محصولات خریداری شده توسط کاربر ، در حساب کاربری و بخش “سوابق خرید” وجود دارد و بدون محدودیت می باشد .

 

5- نحوه دریافت نسخه جدید و بروزرسانی شده محصول چگونه است ؟ 

  • در صورت بروزرسانی محصول ، از طریق کانال تلگرامی اطلاع رسانی شده و شما می توانید نسخه بروزرسانی شده محصول را از پنل کاربری و بخش “سوابق خرید” دانلود کنید .