سوالات متداول
1- اگر مشکلی در دریافت محصول ( دانلود ) وجود داشت چه اقداماتی انجام دهیم ؟
چنانچه پس از دانلود محصول مشکلی در بازگشایی یا استفاده داشتید لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:
- تمامی فایل ها توسط نرم افزار Winrar ورژن 5 فشرده سازی شده اند ، بنابراین اگر ورژن نرم افزار Winrar شما پایینتر از ورژن ذکر شده می باشد ، باید اقدام به بروزرسانی نرم افزار Winrar به ورژن 5 یا بالاتر کنید .
- چنانچه مشکل از سمت شما نبود و به نظرتان رسید که اشکال از سمت محصول دانلودی میباشد، لطفا از طریق “راه های ارتباط با ما” سایت میکرونیک اقدام به بر قراری ارتباط نمایید تا توسط کارشناسان بررسی شود و مشکل پیش آمده مرتفع گردد.
2- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب کاربران کم شده باشد ؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
3- آیا پس از خرید محصولات، حق مالکیت محصول به کاربران داده می شود ؟
خیر، انواع محصولات میکرونیک ، تنها جهت مصارف شخصی خریدار می باشد و هیچگونه حق مالکیتی نسبت به محصول خریداری شده شامل حال خریدار نمی باشد و انتشار این محصولات به هر طریقی ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
4- پس از اینکه یک محصول را خریداری کنیم، چه مدت به لینک دانلود آن محصول دسترسی خواهیم داشت ؟
- لینک دانلود تمامی محصولات خریداری شده توسط کاربر ، در حساب کاربری و بخش “سوابق خرید” وجود دارد و بدون محدودیت می باشد .
5- نحوه دریافت نسخه جدید و بروزرسانی شده محصول چگونه است ؟
- در صورت بروزرسانی محصول ، از طریق کانال تلگرامی اطلاع رسانی شده و شما می توانید نسخه بروزرسانی شده محصول را از پنل کاربری و بخش “سوابق خرید” دانلود کنید .